Драч І. І.Drach I. I.2018-01-242018-01-242012Драч, І. І. Системний підхід як загальнонаукова основа управління формуванням професійної компетентності майбутніх викладачів вищої школи [Текст] / І. І. Драч // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 344–352.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3744У статті розглянуто актуальність застосування системного підходу як загальнонаукової основи управління професійною підготовкою майбутніх фахівців. Розкрито особливості використання загальних ідей системного підходу до управління формуванням професійної компетентності майбутніх викладачів вищої школи.This article discusses the relevance of a systems approach as a general scientific framework for the management training of future specialists. The article reveals the features of the general ideas of a systematic approach to managing the formation of professional competence of future teachers of high school.ukсистемний підхідпедагогічна системауправлінняпрофесійна компетентність майбутніх викладачів вищої школиsystematic approacheducational systemmanagementprofessional competence of future teachers of high schoolСистемний підхід як загальнонаукова основа управління формуванням професійної компетентності майбутніх викладачів вищої школиThe Systems Approach as a General Scientific Basis for Managing the Formation of Professional Competence of Future Teachers in Higher EducationArticle