Крупик ДаріяKrupyk Dariia2022-12-072022-12-072021Крупик Д. Психолого-педагогічна складова формування професійної компетентності вчителя історії в умовах НУШ [Текст] / Д.Крупик // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2021. – № 1(9). – С. 82–84 .https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12616У статті досліджено особливості формування психолого-педагогічної складової професійної компетентності вчителя історії в умовах НУШ. Охарактеризовано взаємозв'язок між педагогічною майстерністю і стилями педагогічної діяльності вчителя та якістю освітнього процесу.The article examines the features of the formation of the psychological and pedagogical component of the professional competence of a history teacher in the conditions of NUS. The relationship between pedagogical excellence and the styles of a teacher's pedagogical activity and the quality of the educational process is characterized.ukНУШособистість вчителяосвітнє середовищепрофесійна компетентністьNew Ukrainian schoolteacher`s personalityeducational environmentprofessional competenceПсихолого-педагогічна складова формування професійної компетентності вчителя історії в умовах НУШPsychological and Pedagogical Component of the Formation the Teacher's Professional Competence History in the Conditions of NUSArticle