Бережна Ж. В.Berezhna Zh. V.2018-02-052018-02-052012Бережна, Ж. В. Модель формування професійної компетентності майбутніх тренерів з плавання [Текст] / Ж. В. Бережна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 221–229.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3896У статті визначено поняття «професійна компетентність майбутнього тренера з плавання», виділено умови її формування. Розглянуто основні підходи (гуманістичний, інтегративний, компетентнісний), які є основою формування професійної компетентності педагогів-тренерів. Показано роль професійного самовдосконалення у становленні професійної компетентності. Представлено модель формування професійної компетентності майбутнього тренера з плавання.The article gives a definition of the notion «professional competence of the future swimming coach», determine the conditions of its formation. Considered the basic approaches (humanistic, integrative, competence), which are the basis for the formation professional competence of teachers, coaches. Indicated the role of professional self-improvement in the development of professional competence. Represented the model of formation of professional competence of the future swimming coaches.ukпрофесійна компетентністьпрофесійне самовдосконаленнягуманістичнийінтегративнийкомпетентнісний підходиprofessional competenceprofessional self-improvementhumanisticintegrativecompetency approachesМодель формування професійної компетентності майбутніх тренерів з плаванняModel of the Formation of Professional Competence of the Future Swimming CoachesArticle