Харченко Л. М.Kharchenko L. M.2016-12-232016-12-232011Харченко, Л. М. Філософія і Болонський процес [Текст] / Л. М. Харченко // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (3). – С. 169–176.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/696У статті розкрито систему вищої освіти України на сучасному етапі: основні завдання і тенденції розвитку в контексті формування єдиного європейського освітнього та наукового простору. Визначено місце і роль філософії у становленні молодої людини як фахівця.The system of higher education of Ukraine at the contemporary stage: the main tasks and tendencies of the development in the contest of formation the united educational and scientific space is discovered in the article. The place and role of Philosophy in the condition of a young man as a specialist are determined.ukособистістьpersonalityсуспільствоsocietyпізнанняfamiliarizationкультураcultureкультурна людинаman of cultureфілософіяphilosophyрозвитокprogressсвітоглядworld outlookнаукаscienceєвропейськийeuropeanФілософія і Болонський процесPhilosophy and Bolonian ProcessArticle