Ткаченко Ірина СергіївнаTkachenko Iryna Serhiivna2021-07-122021-07-122021Ткаченко, І. С. Інноваційні технології в роботі асистента вихователя в групах компенсуючого типу [Текст] / І. С. Ткаченко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 134–140.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11063У статті проаналізовано сучасний стан використання інноваційних технологій в роботі асистента вихователя в групах компенсуючого типу закладів дошкільної освіти. Визначено, основні функції інноваційних технологій в інклюзивній освіті, проблемні питання організації інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти.The article analyzed the current state of use of innovative technologies in the work of an assistant teacher in groups of compensating type of preschool educational institutions. It defines the main functions of innovative technologies in inclusive education , problematic issues of organization of inclusive learning in preschool educational institutions.ukінклюзивна освітадіти з особливими освітніми потребамиасистент вихователяінноваційні технологіїдошкільний вікгрупи компенсуючого типуinclusive educationchildren with special educational needsteacher assistantinnovative technologiespreschool agecompensating groupsІнноваційні технології в роботі асистента вихователя в групах компенсуючого типуTo the Question of Innovative Technologies in the Work of an Assistant Tutor in the Compensating Type GroupArticle