Ніколенко ВалентинаNikolenko ValentynaВірченко ІринаVirchenko Iryna2019-03-192019-03-192018Ніколенко, В. В. Можливості, переваги та недоліки змішаного навчання [Текст] / В. В. Ніколенко, І. С. Вірченко // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 6–7 грудня 2018 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. ; [оргкомітет: Ю. О. Лянной, В. І. Шейко, О. В. Семеніхіна]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2018. – Ч. 2. – С. 44–46.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6929В роботі представлені існуючі зарубіжні та вітчизняні моделі змішаного навчання, виділені головні компоненти в цих моделях. Перелічені основні характеристики змішаного навчання. Визначено початкові умови створення моделі змішаного.The paper presents the existing foreign and domestic models of blended learning, highlighted the main components in these models. Lists the main characteristics of blended learning. The initial conditions for creating a mixed model are determined.ukтрадиційне навчанняелектронне навчаннядистанційне навчаннямоделі змішаного навчанняtraditional learninge-learningdistance learningblended learning modelsМожливості, переваги та недоліки змішаного навчанняOpportunities, Advantages and Disadvantages of Blended LearningArticle