Білик ВалентинаBilyk Valentyna2018-06-222018-06-222018Білик, В. Методологічні підходи до природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти [Текст] / В. Білик // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018 – № 3 (77). – С. 3–15.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5004Сучасний стан природничо-наукової підготовки майбутніх психологів не задовольнѐю ні особистість, ні суспільство, ні державу. Потреба в оновленні її змісту та методології зумовили мету статті, пов’язаної з характеристикой методологічних підходів до природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти. Використовуячи комплекс теоретичних методів дослідженнѐ, обґрунтовано сутність й особливості найбільш вагомих, на думку автора, компетентнісного, синергетичного, системного, інтегративного, діалектичного, антропологічного, культурологічного та поліпарадигмального методологічних підходів до природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти. Представлене дослідження закладає основи перспектив подальших наукових розвідок, які полягатимуть у розробці педагогічних умов формування природничо-наукової компетентності майбутніх психологів у закладах вищої освіти.ukприродничо-наукова підготовкакомпетентнісний методологічний підхідсинергетичний методологічний підхідсистемний методологічний підхідінтегративний методологічний підхіддіалектичний методологічний підхідантропологічний методологічний підхідкультурологічний методологічний підхідполіпарадигмальний методологічний підхідscience preparationcompetency methodological approachsynergetic methodological approachsystemic methodological approachintegrative methodological approachdialectical methodological approachanthropological methodological approachculturological methodological approachpolyparadigmatic methodological approachМетодологічні підходи до природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освітиMethodological Approaches to the Future Psychologists’ Science Preparation іn the Higher Education InstitutionsArticle0000-0002-6860-772810.24139/2312-5993/2018.03/003-015