Лазарєв Микола ОстаповичLazariev Mykola Ostapovych2018-04-252018-04-252012Лазарєв, M. О. Освітня технологія: еволюція поняття, концепцій і змісту в педагогічній науці та навчальній практиці [Текст] / M. О. Лазарєв // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 90–104.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4655З позицій системного та історико-педагогічного підходів розглянуто трансформації поняття, концептуальних і змістових характеристик освітніх (педагогічних) технологій у зарубіжній і вітчизняній педагогіці. З'ясовано об'єктивні причини технологізації сучасного навчального процесу та необхідності поєднання евристичних та алгоритмічних способів навчання. Викладено авторську позицію щодо вибору перспективних технологій навчання для успішної самореалізації особистості в сучасних умовах.From positions system history and pedagogical approaches transformation of concept is considered, conceptual and rich in content descriptions of educational (pedagogical) technologies in foreign and home pedagogic. Objective reasons technological of modern educational process and necessity combination of heuristic and algorithmic methods educating are found out. Authorial position of choice perspective technologies educating is expounded for successful self-realization of personality in modern terms.ukосвітня технологіяпедагогічна технологіятехнологія навчаннятехнологізація освітиевристичні та алгоритмічні способи навчаннясамореалізація особистостіeducational technologypedagogical technologytechnology of educatingtechnological of educationheuristic and algorithmic methods of educatingself¬realization of personalityОсвітня технологія: еволюція поняття, концепцій і змісту в педагогічній науці та навчальній практиціEducational Technology: Evolution of Concept, Conceptual and Rich in the Pedagogical Since and Practical of EducatingArticle