Агапшук С. С.Ahapshuk S. S.2018-09-032018-09-032011Агапшук, С. С. Формування компетентностей майбутніх учителів як запорука успішної професійної діяльності [Текст] / С. С. Агапшук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 397–403.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5206У статті подано стисле визначення проблем та перспектив формування компетентностей майбутніх учителів з метою забезпечення готовності до професійної діяльності. Розкрито значення фахових та методичних дисциплін, предметів психолого-педагогічного циклу у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців. Наведено орієнтовний план дослідження сформованості компетенцій у майбутніх учителів.The article includes a brief definition of problems and perspectives of future teachers' competencies in order to ensure readiness for professional activities. It reveals the professional and methodological disciplines and subjects of psychological and pedagogical cycle in the process of training future professionals. The article presents a tentative plan to study the formation of competencies of future teachers.ukкомпетентністьнавчально-виховний процесадаптація до професійної діяльностівміння та навички педагогафахові та методичні дисциплінипредмети психолого-педагогічного циклуcompetenceeducational processadapting to the professional activitiesskills of the teacherprofessional and methodical disciplinesubjects of psycho¬pedagogical cycleФормування компетентностей майбутніх учителів як запорука успішної професійної діяльностіCompetency of Future Teachers as a Guarantee of Successful Professional WorkArticle