Іванова Ольга ІванівнаIvanova Olha IvanivnaБасанець Лідія МихайлівнаBasanets Lidiia MykhailivnaПащенко А. О.Pashchenko A. O.Свідлов Юрій ІвановичSvidlov Yurii IvanovychПрощайло В. М.Proshchailo V. M.2018-05-252018-05-252011Іванова, О. І. Динаміка психофункціональних показників учнів військового ліцею в процесі навчання [Текст] / О. І. Іванова, Л. М. Басанець, А. О. Пащенко [та ін.] // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 87–93.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4853У статті наведено результати дослідження деяких показників розумової діяльності учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою. Динаміка більшості психофізіологічних параметрів протягом першого року навчання ліцеїстів свідчить про достатньо високу продуктивність їх розумової діяльності, що забезпечується значним напруженням адаптаційних механізмів з проявами ознак вираженого стомлення.In the article the results of research of some mental performance indicators are presented student lyceum with the increased military-physical preparation. The dynamics of most psychophysiological parameters during first-year of teaching of students of lyceum testifies to the high enough productivity of their intellection, that is provided considerable tension of adaptation mechanisms with the displays of signs of the expressed fatigue.ukнавчальний процесрозумова працездатністьувагаемоційний стан учнів ліцеюадаптація до навчанняeducational processmental capacityattentionemotional state of student lyceumadaptation to teachingДинаміка психофункціональних показників учнів військового ліцею в процесі навчанняDynamics of Psychofunctional Indexes Student Military Lyceum in the Process of TeachingArticle