Шульга Наталія ВікторівнаShulha Nataliia Viktorivna2018-08-302018-08-302011Шульга, H. В. Моделювання у процесі навчання елементів лінійної алгебри та аналітичної геометрії майбутніх економістів [Текст] / H. В. Шульга // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 169–177.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5174У статті виділено основні види економічних задач, математичні моделі яких можна дослідити з використанням методів лінійної алгебри та аналітичної геометрії (моделі сукупної реалізації, витрат, планування в умовах обмежених ресурсів, випуску продукції, поновлення таблиць економічних даних, лінійні моделі вартості перевезень, ринку капіталу тощо). Розглянуто можливість розв'язання таких задач засобами табличного процесора MS Excel.In this article mathematical models of the economical problems are considered. In these models the linear algebra and analytic geometry methods are used (the total implementation costs, planning in the conditions of limited resources, production, repair tables economic data, linear models of transportation costs, capital market and etc.). The possibility of the solve of these problems by the table processor MS Excel was shown.ukматематика для економістівзміст навчання математикиматематичні моделізадачі економічного змістулінійна алгебрааналітична геометріятабличний процесор MS Excelкомп'ютерно-орієнтоване навчанняmathematics for economistscontent of teaching mathematicsmathematical modelstask of economic contentlinear algebraanalytical geometrytable processor MS Excelcomputer-based learningМоделювання у процесі навчання елементів лінійної алгебри та аналітичної геометрії майбутніх економістівDesign in the Process of Teaching the Elements of Linear Algebra and Analytical Geometry of Future EkonomistsArticle