Мяус Аліна ОлексіївнаMiaus Alina OleksiivnaТроян Марія ЮріївнаTroian Mariia YuriivnaШкола Вікторія ЮріївнаShkola Viktoriia Yuriivna2023-06-082023-06-082022Мяус А. Використання SWOT – аналізу для розробки ідеї туристичного продукту [Текст] / А. Мяус, М. Троян, В. Школа // Стан і перспективи сучасного туризму : матеріали VIIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, (м. Суми, 24–25 листопада 2022 р.) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: Ю. О. Лянной, О. Ю. Кудріна, В. В. Божкова та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2022. – С. 87–89.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13589Визначено SWOT-аналіз та його особливості застосування. Розширено область застосування SWOT-аналізу для розробки ідеї туристичного продукту – туристичного регіону. Запропоновано перелік внутрішніх та зовнішніх фокторів для оцінки їх впливу на туристичну діяльність в новому туристичному регіоні.SWOT analysis and its application features are defined. The scope of the SWOT analysis for developing the idea of a tourist product - a tourist region - has been expanded. A list of internal and external factors for assessing their influence on tourist activity in a new tourist region is proposed.ukSWOT-аналізтуристичний продуктперевагинедолікиможливостізагрозиSWOT analysistourist productadvantagesdisadvantagesopportunitiesthreatsВикористання SWOT – аналізу для розробки ідеї туристичного продуктуUsing SWOT Analysis to Develop a Tourist Product IdeaArticle