Мочаліна АлевтинаMochalina Alevtyna2023-10-032023-10-032023Мочаліна А. Управління освітньою діяльністю дітей з порушеннями інтелектуального [Текст] / А. Мочаліна // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 1. – С. 199–205.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13864У статті розкрито окремі аспекти управління освітньою діяльністю дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Визначено мету – розвиток автономії учня з порушеннями інтелектуального розвитку та завдання процесу управління освітньою діяльністю дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Підкреслено вийняткову роль вчителя у цьому процесі. Виокремлено основоположні принципи здійснення освітньої діяльності у спеціальному закладі освіти.The article discloses certain aspects of management the educational activities of children with intellectual disabilities. The goal was determined - the development of the autonomy of a student with intellectual development disorders and the task of the process of managing the educational activities of children with intellectual development disorders. The exceptional role of the teacher in this process is emphasized. The fundamental principles of educational activity in a special educational institution are highlighted.ukпорушення інтелектуального розвиткуорганізація освітнього процесууправління освітньою діяльністюспеціальний заклад освітипринципи здійснення освітньої діяльностіintellectual development disabilityorganization of the educational processmanagement of educational activitiesspecial educational institutionprinciplesof educational activitiesУправління освітньою діяльністю дітей з порушеннями інтелектуального розвиткуManagement of Educational Activities of Children with Intellectual Development DisabilityArticle