Год Борис ВасильовичHod Borys VasylovychКравченко Д.Kravchenko D.2018-02-022018-02-022012Год, Б. Наукові підходи дослідження проблеми професійної підготовки вчителя історії у вітчизняних педагогічних інститутах (1934-1958 рр.) [Текст] / Б. Год, Д. Кравченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 16–24.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3868У статті визначено систему загальнопедагогічних та історико-педагогічних наукових підходів як комплексний засіб дослідження проблеми підготовки вчителя історіїупедагогічних інститутах України у 1934-1958 рр.Determined system of general, historical and educational research approaches as a means of comprehensive research on the training of history teachers in educational institutions of Ukraine in 1934-1958 years.ukкомплексний засіб концептуалізації проблеми дослідженнянауковий підхідпрофесійна підготовка вчителя історії1934-1958 рр.complex conceptualization of the problem means researchresearch approachtraining of history teachers1934-1958 bienniumНаукові підходи дослідження проблеми професійної підготовки вчителя історії у вітчизняних педагогічних інститутах (1934-1958 рр.)Scientific Research Approaches Issues Training Teacher of History in Home Pedagogical Institute (1934-1958 Biennium)Article