Герман Вікторія ВасилівнаHerman Viktoriia Vasylivna2020-06-162020-06-162019Герман, В. В. Основні риси академічного красномовства вчителя [Текст] / В. В. Герман // Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції, 18 квітня 2019 року, м. Київ / МОН України, Національний авіаційний університет, Навчально-науковий інститут інноваційних освітніх технологій. – Київ, 2019. – С. 54–58.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8952У статті розглядаються основні риси академічного красномовства вчителя (змістовність і науковість; логічність, точність і чітка структура викладу; доступність; лаконічність; емоційність і образність) крізь призму риторичного канону – найважливіших ознак публічного виступу (логос, етос, пафос і топос).Тhe article discusses the main features of a teacher’s academic eloquence (meaningfulness and scientificity; logic, accuracy and clear structure of presentation; simplicity; conciseness; emotionality and imagery) through the prism of the rhetorical canon – the most important signs of public speaking (logos, ethos, pathos and topos).ukакадемічне красномовствоіндивідуальний ораторський стильриторичний канонлогосетоспафостопосacademic eloquenceindividual oratorical stylerhetorical canonlogosethospathostoposОсновні риси академічного красномовства вчителяThe Main Features of a Teacher’s Academic EloquenceArticle