Шевченко А. А.Shevchenko A. A.Шевченко С. М.Shevchenko S. M.2019-12-022019-12-022009Шевченко, А. А. Проблеми логіки в навчальному змісті біології [Текст] / А. А. Шевченко, С. М. Шевченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 2. – С. 216–230.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8155У статті розглянуто питання з проблеми навчального біологічного зміст, як у середній школі, так і у вищому навчальному закладі; проаналізовано історичний аспект проблеми та запропоновано авторський варіант перебудови методики навчання біології, що спирається на сучасні моделі процесу навчання, розроблені в дидактиці та педагогічній психології.Рroblem of learning content of the school biology are considered in this article. A historical aspect of the problem is analyzed. The authors also offer their own way of rebuilding the methodic of teaching biology, which is based on modern models of teaching process developed in didactic and pedagogical psychology.ukнавчальний змістдіалектична та формальна логікаабстрактна змістовна модельlearning contentdialectic and formal logicabstract model of contentПроблеми логіки в навчальному змісті біологіїProblems of Logic in the Educational Content of BiologyArticle