Головань M. C.Holovan M. S.2018-12-202018-12-202010Головань, М. С. Кредитно-модульна організація навчального процесу як система [Текст] / М. С. Головань // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 220–231.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6264У статті аналізується кредитно-модульна організація навчального процесу з позицій системного підходу. Показано, що кредитно-модульна система організації навчального процесу є складним явищем. Основними компонентами кредитно- модульної системи організації навчання є: мета використання; завдання та функції; принципи, що покладені в основу методології досягнення цілей; зміст, ресурсне забезпечення, очікувані результати. Кредитно-модульна організація навчального процесу є самокерованою соціальною системою.In the article credit-module organization of educational process is analysed from positions of approach of the systems. It is well-proven that the credit-module system of organization of educational process is the difficult phenomenon. Basic element of the credit- module system of organization of teaching it is been: purpose of the use; task and functions; principles, which the achievements of aims fixed in basis of methodology; table of contents; resource providing; expected results. Credit-module organization of educational process is the self guided frame of society.ukсистемакредитно-модульна системанавчальний процесsystemcredit-module systemeducational processКредитно-модульна організація навчального процесу як системаCredit-Module Organization of Educational Process as SystemArticle