Розуменко АнатолійRozumenko AnatoliiВласенко Віталій ФедоровичVlasenko Vitalii Fedorovych2019-01-232019-01-232014Власенко, В. Ф. Вибрані питання теми «Числові ряди» при диференційованому навчанні майбутніх учителів математики [Текст] / В. Ф. Власенко, А. М. Розуменко // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова; редкол.: В. Г. Бевз, В. Ватсон, Л. П. Величко та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2014. – Вип. 4. – С. 60–71.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6582У статті запропоновано зміст додаткового навчального матеріалу з теми «Числові ряди», що можна використовувати в умовах різнорівневої підготовки майбутніх учителів математики з метою узагальнення та систематизації їх знань. Розглянуто приклади знаходження сум рядів без обчислень; обчислення суми рядів за означенням; використання геометричної прогресії, степеневих рядів, диференціальних рівнянь, комплексного аналізу при обчисленні сум числових рядів; випадок, коли сума ряду є інтегралом;а також поняття про узагальнені суми ряду.This paper proposes an additional content of teaching material on the topic «The number of rows» that can be used at different levels of training future teachers of mathematics for the purpose of generalization and systematization of knowledge. Examples of amounts rows without computing; calculation of series by definition; using geometric progression, power series, differential equations, complex analysis when calculating numerical series; case where the sum of the series is integral, and the concept of the generalized sum row.ukчислові рядидиференціація навчанняпідготовка майбутніх учителів математикиnumerical seriesdifferentiation of instructiontraining future teachers of mathematicsВибрані питання теми «Числові ряди» при диференційованому навчанні майбутніх учителів математикиSelected Issues Theme «Number Series» with Differentiated Training Future Teachers of MathematicsArticle