Каленик Віктор ІвановичKalenyk Viktor IvanovychКаленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo Viktorovych2017-04-262017-04-262010Каленик, В. І. Оцінювання навчальних досягнень випускників шкіл з фізики в умовах профільного навчання [Текст] / В. І. Каленик, М. В. Каленик // Фізика та астрономія в школі. – 2010. – № 2. – С. 30–33.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1773Упровадження в загальноосвітніх школах України профільного навчання в 10-12 класах матиме сенс за умови впливу навчальних досягнень з профільного навчального предмета тих, хто отримав повну середню освіту, на їх зарахування до вищих навчальних закладів з певних груп спеціальностей.The introduction in schools of Special Education in Ukraine 10-12 classes makes sense, provided the impact academic achievements in vocational school discipline those who had completed secondary education, on their admission to higher education for some groups of professions.ukнавчальні досягненняпрофільне навчанняпрофільний предметнезалежне оцінюванняопредмечуваннярозпредмечуванняeducational achievementscore subjectsrepresentation the objectspecialized educationindependent evaluationperfect conversion in realОцінювання навчальних досягнень випускників шкіл з фізики в умовах профільного навчанняEvaluation of Educational Achievements of High School Graduates in Physics in Terms of Special EducationArticle