Гавриліна Ольга ВікторівнаHavrylina Olha Viktorivna2017-11-142017-11-142013Гавриліна, О. В. Впровадження методики формування дослідницьких математичних умінь старшокласників у процес поглибленого вивчення елементів інтегрального числення (висновки дисертаційного дослідження) [Текст] / О. В. Гавриліна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 170–183.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2824У статті висвітлено результати проведеного педагогічного дослідження щодо формування дослідницьких математичних умінь старшокласників при вивченні елементів інтегрального числення в класах з поглибленим вивченням математики. Схарактеризовано етапи експериментального дослідження з упровадження методики формування дослідницьких математичних умінь старшокласників. Сформульовано висновки щодо практичної значущості та особливостей упровадження результатів дослідження.The paper presents the results of educational research on the formation of mathematical research skills in the study of high school students the elements of integral calculus classes with intensive study of mathematics. The stages of experimental research in implementation of formation of mathematical research skills pupils of high school students are characterized. The conclusions are formulated on the practical relevance and singularity of the introduction of research results.ukдослідницькі математичні умінняпедагогічний експериментрезультати дослідженняresearch mathematical skillspedagogical experimentresults of the studyВпровадження методики формування дослідницьких математичних умінь старшокласників у процес поглибленого вивчення елементів інтегрального числення (висновки дисертаційного дослідження)Implementation of Research Methods Mathematical Abilities to the Process in-Depth Study of the Elements of Integral Calculus (Conclusions Dissertation Research)Article