Грудинін Борис ОлександровичHrudynin Borys Oleksandrovych2019-04-092019-04-092017Грудинін, Б. О. Оцінка результатів впровадження авторської моделі розвитку дослідницької компетентності учнів старших класів з фізики [Текст] / Б. О. Грудинін // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка [та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 147–149.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7146Наведено результати впровадження авторської моделі розвитку дослідницької компетентності учнів старших класів з фізики. Структура дослідницької компетентності, що лежить в основі моделі, представлена чотирма компонентами: мотиваційним, операційним, рефлексивним та технологічним.The results of implementing the author ’s model of developing senior pupils’ research competence in Physics are presented. The research competence structure making the model basis is represented by four constituents: motivational, operational, reflexive and technological.ukкомпетентністьдослідницька компетентністькомпонентмодель дослідницької компетентності учнів старших класів з фізикиcompetenceresearch competenceconstituentsenior pupils ’ research competence in PhysicsОцінка результатів впровадження авторської моделі розвитку дослідницької компетентності учнів старших класів з фізикиЕvaluating the Results of Implementing the Author’s Model of Developing Senior Pupils Research Competence in PhysicsArticle