Кіктєва МаринаKiktieva Maryna2019-03-142019-03-142018Кіктєва, М. Вивчення трикутників у шкільному курсі математики [Текст] / М. Кіктєва // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 6–7 грудня 2018 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. ; [оргкомітет: Ю. О. Лянной, О. В. Семеніхіна, З. Бак ]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2018. – С. 43–44.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6896Автором розглядаються можливості запровадження компетентнісного підходу при вивченні трикутників у шкільному курсу планіметрії. Реалізація компетентнісного підходу забезпечується за допомогою компетентнісно-орієнтованих задач.The author considers the possibility of introducing a competence-based approach when studying triangles in a school planimetry course. The implementation of the competence-based approach is ensured through competently-oriented tasks.ukкомпетентністьключові компетентностіматематична компетентністьтрикутникрозв’язання задачкомпетентнісний підхідкомпетентнісно-орієнтовані задачіcompetencekey competenciesmathematical competencetriangleproblem solvingcompetence approachcompetence-oriented problemsВивчення трикутників у шкільному курсі математикиStudying Triangles in a School Course of MathematicsArticle