Васько Ольга ОлександрівнаVasko Olha Oleksandrivna2017-03-132017-03-132013Васько, О. О. Використання проблемного викладу в математичній підготовці майбутніх вчителів початкових класів [Текст] / О. О. Васько // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 115–120.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1298У статті висвітлюється проблема математичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів. Наголошується, що використання методів проблемного навчання дозволить вирішити такі складності у навчанні студентів спеціальності «Початкова освіта» як відсутність мотивації до вивчення курсу, слабка базова підготовка з елементарної математики, недостатньо сформовані навики самостійної роботи тощо. Особливістю цієї статті є те, що на конкретному предметному матеріалі продемонстрована реалізація одного із методів проблемного навчання – проблемного викладу в індуктивній та дедуктивній формах. У статті встановлено, що використання методу проблемного викладу на лекційних заняттях з математики забезпечує формування позитивної мотивації до вивчення математики; сприяє підвищенню якості знань; закладає навики для здійснення самостійної діяльності.The problem of future primary school teachers of mathematics training is considered in the article. It is emphasized that problem-based teaching methods implementation will provide with the opportunity of overcoming such difficulties in teaching to students the specialty “Primary education” as lack of motivation for studying the course, poor elementary mathematics basic training, insufficiently formed habits of the independent work, etc. A peculiar feature of this article lies in the fact that on the specific subject material one of the problem-based teaching methods realization – problem statement in the inductive and deductive forms is demonstrated. It is determined in the article that application of problem statement in lectures of mathematics provides positive motivation formation for studying mathematics; makes for the improvement of knowledge quality, forms the habits of independent activity performance.ukматематична підготовкапрофесійна підготовкамайбутні вчителі початкових класівпроблемне навчанняпроблемний викладструктура проблемного викладупроблемна ситуаціяіндуктивний проблемний викладдедуктивний проблемний викладзображення многогранниківtraining in mathematicsprofessional trainingfuture primary school teachersproblem-based teachingproblem statementstructure of the problem statementproblematic situationinductive problematic statementdeductive problem statementimages of polyhedronsВикористання проблемного викладу в математичній підготовці майбутніх вчителів початкових класівImplementation of the Problem Statement in Training Future Teachers of Mathematics at Primary SchoolArticle