Дегтярьова Неля ВалентинівнаDehtiarova Nelia Valentynivna2017-11-142017-11-142013Дегтярьова, Н. В. Особливості оцінювання комплексних завдань з інформатики в старших класах загальноосвітньої школи [Текст] / Н. В. Дегтярьова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. – Чернігів : ЧПНУ, 2013. – Вип. 113 – С. 119–124.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2822В статті розглядаються особливості оцінювання комплексних завдань в процесі вивчення інформатики в старших класах. Також виділені функції діагностики освітньої діяльності учня при використанні комплексних завдань на практичних роботах з дисципліни. Проаналізовані вільно поширювані програми для проведення тестування. Наведений приклад практичної роботи, що складається з різних типів завдань, використання яких, в свою чергу, забезпечує диференційований підхід при вивченні інформатики.The features of evaluation of complex tasks in the process of computer science teaching in upper forms of a comprehensive school are revealed in the following article. The author distinguishes functions of a diagnosis of student’s educational activities while using complex tasks on practical works. She also analyses such test programs as My Test and TestW2 and makes an example of a practical work that consists of different types of tasks the use of which, in turn, provides a differential approach in computer science learning.ukдіагностика освітньої діяльностікомплексні завданнядиференційований підхідінформатичні компетентностіdiagnosis of educational activitiescomplex tasksdifferential approachinformative competenceОсобливості оцінювання комплексних завдань з інформатики в старших класах загальноосвітньої школиPeculiarities Evaluating of Complex Tasks on Computer Science in Senior Classes of Secondary SchoolArticle