Розуменко Анжела ОурелянівнаRozumenko Anzhela OurelianivnaХанюкова В. М.Khaniukova V. M.2017-03-102017-03-102013Розуменко, А. О. Опорні конспекти як засіб інтенсифікації навчання математики [Текст] / А. О. Розуменко, В. М. Ханюкова // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 37–44.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1284У статті розглянуто проблему інтенсифікації навчання математики; виділено фактори, які можуть забезпечити інтенсивність навчання; функції опорних конспектів; наведено принципи складання опорних конспектів; проаналізовано технологію інтенсифікації навчання на основі схемних і знакових моделей. Автори розкривають методичні особливості використання опорних конспектів як засобу інтенсифікації навчання математики. У статті запропоновано фрагмент уроку геометрії в 10 класі, на якому за допомогою опорного конспекту організовано діяльність учнів по повторенню та систематизації знань щодо змісту аксіом планіметрії за опорним конспектом, який містить узагальнюючу таблицю з пропусками та схему, за якою проводиться оглядове повторення.The problem of intensifying learning mathematics to identify factors that can provide intensive training, functions supporting abstracts, presented principles for reference summaries, analyzes intensification technology-based learning circuitry and iconic models. The authors reveal methodological features of the reference summaries as a means of intensifying learning mathematics. The authors propose a piece of geometry lesson in grade 10, which with the help of the reference outline the activities organized by students chanting and systematization of knowledge on the content of the axioms for plane geometry reference notes, which contains summary tables with space and the scheme by which conducted scoping repetition.ukінтенсифікація навчанняопорний конспектгеометріяаксіомаintensification of trainingreference notesgeometryaxiomОпорні конспекти як засіб інтенсифікації навчання математикиReference Abstract as a Means of Intensifying Learning MathematicsArticle