Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo ViktorovychКаленик Віктор ІвановичKalenyk Viktor Ivanovych2017-04-242017-04-241996Каленик, В. І. Ознаки діяльнісного підходу до організації навчальних занять з фізики [Текст] / В. І. Каленик, М. В. Каленик // Діяльнісний підхід у навчально-пошуковому процесі з фізики і математики : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. – Рівне, 1996. – С. 20–21.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1728Під час організації навчальних занять потрібно враховувати закономірності людської діяльності (організація навчального процесу як розв'язування різних задач), процесу пізнання (його трифазовий характер). При цьому вчителя потрібно вважати як суб'єктом навчального процесу так і джерелом навчальної інформації.When organizing training sessions should take into account patterns of human activity (organization of educational process as solving various problems), the process of learning (the three-phase character). This teacher should be considered as subject of the educational process and educational source of information.ukдіяльнісний підхідпізнанняпроцес навчаннядіяльністькомпонентістотні ознакиactive approachknowledgelearningactivitycomponentessential featuresОзнаки діяльнісного підходу до організації навчальних занять з фізикиSigns Active Approach to the Organization of Training Sessions in PhysicsArticle