Корягіна Н. В.Koriahina N. V.2018-09-032018-09-032011Корягіна, Н. В. Критерії та рівні готовності майбутніх учителів до проведення експериментальних досліджень з природознавства [Текст] / Н. В. Корягіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 424–429.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5210У статті розглянуто поняття готовності та експериментального дослідження, визначено рівні та критерії оцінки сформованості готовності майбутніх учителів до проведення експериментальних досліджень в природознавства.The concept of readiness and experimental study, the levels and criteria forming the teacher's readiness to conduct experimental research in the field of Natural Sciences is considered in the article.ukготовністьекспериментдослідженнярівні готовностікритеріїпідготовка вчителяreadinessexperimentresearchreadiness levelscriteriateacher's trainingКритерії та рівні готовності майбутніх учителів до проведення експериментальних досліджень з природознавстваCriteria and Teacher's Readiness to Experimental Researches in Natural SciencesArticle