Кисельова Г. І.Kyselova H. I.Тубол Н.О.Tubol N. O.2019-11-202019-11-202009Кисельова, Г. І. Про індивідуалізацію навчання іншомовної мовленнєвої діяльності шляхом урахування сенсорно-перцептивних переваг особистості [Текст] / Г. І. Кисельова, Н.О. Тубол // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 255–262.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8015У статті розглядаються можливості індивідуалізації навчання іншомовного спілкування, які надає викладачу іноземної мови дослідження сенсорно-перцептивних переваг учнів та взаємодії репрезентативних систем інтелекту в різних видах мовленнєвої діяльності; аналізується методика діагностики психофізіологічних властивостей особистості, значущих для формування іншомовної мовленнєвої компетенції.In the article the possibilities of individualization of foreign language speaking teaching are discussed. These possibilities become a foreign language teacher through investigation of sensual perceptive preferences of students and interaction of different representative systems of intellect in different speaking activities. The methodology of diagnostics of psycho physiological qualities of students is been analyzed which plays an important role in formation of foreign language speaking competence.ukіндивідуалізація навчанняіншомовне спілкуваннясенсорно-перцептивні перевагимовленнєва діяльністьпсихофізіологічні властивості особистостііншомовна мовленнєва компетенціяindividualization of teachingforeign language speakingsensory and perceptual preferencespsycho physiological qualities of studentsforeign language speaking competenceПро індивідуалізацію навчання іншомовної мовленнєвої діяльності шляхом урахування сенсорно-перцептивних переваг особистостіOn the Individualization of Learning Foreign Speech by Taking into Account Individual’s Sensory and Perceptual PreferencesArticle