Косенко Юрій МиколайовичKosenko Yurii MykolaiovychСтерлянко Дар’я СергіївнаSterlianko Daria Serhiivna2021-02-262021-02-262020Стерлянко, Д. С. Взаємодія педагогічного колективу і батьків як чинник ефективної соціалізації учнів з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] : магістер. робота / Д. С. Стерлянко ; науковий керівник Ю. М. Косенко. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 98 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10206Магістерська робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі обгрунтовано теоретичні основи соціалізації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, розкрито сутність поняття «соціалізація», всебічно розглянуто особливості психофізичного розвитку дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, вивчено роль сім’ї у процесі соціалізації дитини з порушеннями інтелекту. У другому розділі досліджено стан взаємодії педагогів і батьків дітей з порушеннями інтелектуального розвитку на констатувальному етапі експерименту, визначено умови та етапи інтегрованої соціалізації дітей з порушеннями інтелекту, розроблено програму «Крок назустріч» як чинник соціалізації учнів з порушеннями інтелектуального розвитку та здійснено аналіз результативності формувального експерименту. У висновках узагальнено основні результати дослідження.The master's thesis consists of an introduction, two sections, conclusions and a list of sources used. The introduction substantiates the relevance of the study, defines the purpose and objectives of the study. The first section substantiates the theoretical foundations of socialization of children with intellectual disabilities, reveals the essence of the concept of "socialization", comprehensively considers the features of psychophysical development of children with intellectual disabilities, the role of the family in the socialization of children with intellectual disabilities. In the second section the state of interaction of teachers and parents of children with intellectual disabilities at the ascertaining stage of the experiment is investigated, conditions and stages of integrated socialization of children with intellectual disabilities are determined, the program "Step forward" as a factor of socialization of students with intellectual disabilities is analyzed. . The conclusions summarize the main results of the study.ukсоціалізаціяучні з порушеннями інтелектуального розвиткувзаємодія педагогічного колективу і батьківsocializationstudents with intellectual disabilitiesinteraction of teaching staff and parentsВзаємодія педагогічного колективу і батьків як чинник ефективної соціалізації учнів з порушеннями інтелектуального розвиткуMasters