Юркевич Олександр АндрійовичYurkevych Oleksandr AndriiovychМозгова Дар’я РостиславівнаMozghova Daria RostyslavivnaЖерновий Володимир ВолодимировичZhernovyi Volodymyr Volodymyrovych2025-06-112025-06-112024Юркевич О. Перспективи розвитку ресторанних закладів української кухні в системі національного туристичного брендингу [Текст] / О. Юркевич, Д. Мозгова, В. Жерновий // Індустрія туризму та гостинності: досвід, проблеми, перспективи : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції, (17–18 квітня 2024 року, м. Суми) : [присвячено 100-річчю Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка] / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: Ю. О. Лянной, О. Ю. Кудріна, М. О. Лянной та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2024. – С. 92–94.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/17107Україна, як країна з величезним культурним потенціалом, має всі передумови для створення сильного національного туристичного бренду. Одним із ключових елементів цього бренду можуть стати ресторани української кухні. У роботі досліджуються перспективи розвитку ресторанних закладів української кухні в системі національного туристичного брендингу. У статті розглядається потенціал української кухні як основного культурного облікового запису країни та його вплив на привабливість України для туристів. Автором проаналізовано сучасні тенденції у гастрономічній індустрії та їх вплив на розвиток ресторанного бізнесу, зокрема, зростання популярності локальних і автентичних продуктів. Особлива увага приділена стратегіям маркетингу та продажу, спрямованим на просування ресторанів української кухні як ключового компонента національного туристичного бренду.Ukraine, as a country with a huge cultural potential, has all the prerequisites for creating a strong national tourism brand. One of the key elements of this brand can be restaurants of Ukrainian cuisine. The work examines the prospects for the development of restaurants of Ukrainian cuisine in the system of national tourism branding. The article considers the potential of Ukrainian cuisine as the main cultural account of the country and its impact on the attractiveness of Ukraine for tourists. The author analyzed modern trends in the gastronomic industry and their impact on the development of the restaurant business, in particular, the growing popularity of local and authentic products. Special attention is paid to marketing and sales strategies aimed at promoting Ukrainian cuisine restaurants as a key component of the national tourism brand.ukтуризмукраїнська кухнянаціональний туристичний брендингресторанне господарствоtourismUkrainian cuisinenational tourism brandingrestaurant businessПерспективи розвитку ресторанних закладів української кухні в системі національного туристичного брендингуProspects for the Development of Ukrainian Cuisine Restaurants in the System of National Tourist BrandingArticle