Кисельова Олена ОлександрівнаKyselova Olena Oleksandrivna2021-07-272021-07-272021Кисельова, О. О. Теоретичні аспекти використання засобів адаптивного фізичного виховання для учнів зі зниженим слухом [Текст] / О. О. Кисельова // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 174–179.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11139У статті розкрито теоретичні аспекти використання засобів адаптивного фізичного виховання для учнів зі зниженим слухом. Доведено, що адаптивне фізичне виховання учнів означеної нозології є одним з основних шляхів корекції порушень їх фізичного розвитку та покращення фізичної підготовленості, психомоторики, вольових якостей, виховання рухової грамотності та залучення до трудової діяльності, самообслуговування, забезпечення соціальної адаптованості, максимального наближення психофізичних можливостей організму особистості до вимог майбутньої професійної діяльності і взагалі повноцінного життя в суспільстві.The article reveals the theoretical aspects of the use of adaptive physical education for pupils with hearing loss. It is proved that adaptive physical education of students of this nosology is one of the main ways to correct disorders of their physical development and improve physical fitness, psychomotor skills, volitional qualities, education of motor literacy and involvement in work, self-care, social adaptability, maximum approximation of psychophysical capabilities. to the requirements of future professional activity and in general a full life in society.ukтеоретичні аспектиадаптивне фізичне вихованнязасобиучні зі зниженим слухомрухова сфераtheoretical aspectsadaptive physical educationmeanspupils with hearing lossТеоретичні аспекти використання засобів адаптивного фізичного виховання для учнів зі зниженим слухомTheoretical Aspects of the Use of Adaptive Physical Education for Pupils with Hearing LossArticle