Разуваєва Олена СергіївнаRazuvaieva Olena Serhiivna2021-07-152021-07-152021Разуваєва, О. С. Теоретичні аспекти реалізації принципу природовідповідності в освітньому процесі дітей зі зниженим слухом [Текст] / О. С. Разуваєва // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 296–301.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11093У статті розкрито теоретичні аспекти реалізації принципу природовідповідності в освітньому процесі дітей зі зниженим слухом. Реалізація принципу природовідповідності в освітньому процесі дітей зі зниженим слухом передбачає наявність методології ноосферної освіти, завданням якої є обґрунтування засобів, методів, ходу, умов для практичної організації та проведення освітнього процесу, методики викладання навчальних дисциплін, технології організації педагогічного простору, методів психологічної корекції особистості (психологія ноосферного розвитку особистості); програми підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів.The article reveals the theoretical aspects of the implementation of the principle of conformity in the educational process of children with hearing loss. Implementation of the principle of naturalness in the educational process of hearing-impaired children requires a methodology of noosphere education, the task of which is to substantiate the means, methods, course, conditions for practical organization and conduct of the educational process, teaching methods, technology of pedagogical space, methods of psychological correction psychology of noosphere development of personality); training and retraining programs for teachers.ukпринцип природовідповідностіреалізаціядіти зі зниженим слухомосвітній процесprinciple of environmental complianceimplementationchildren with hearing losseducational processТеоретичні аспекти реалізації принципу природовідповідності в освітньому процесі дітей зі зниженим слухомTheoretical Aspects of Implementation of the Principle of Nature Compliance in the Educational Process of Children with Hearing DisabilityArticle