Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo Viktorovych2017-04-252017-04-252001Каленик, М. В. Перерозподіл навчального матеріалу як чинник реформування фізичної освіти школярів [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – Кіровоград : РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2001. – Вип. 34. – С. 46–50.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1749Однією з проблем, що набувають актуальність в умовах реформування фізичної освіти в загальноосвітніх школах, стає проблема перерозподілу навчального матеріалу в шкільному курсі фізики. Вирішення цієї проблеми спрямовано на виявлення взаємозв’язків між навчальним матеріалом з фізики, що вивчається в середніх і старших класах, від чого, в певній мірі, залежить раціональне використання навчального часу і рівень знань, умінь та навичок тих, хто навчається.One of the problems that become relevant in the reformation of physical education in schools, the problem is redistribution of educational material in school physics course. The solution aims to identify relationships between learning material in physics, studied in middle and high school, from which, to some extent, depends on efficient use of training time and the knowledge and skills of students.ukнавчальний матеріалструктурування навчального змістуформуванняпізнавальні можливостіістотні ознакикомпонентeducational materialformationessential featuresstructuring educational contenteducational opportunitiescomponentПерерозподіл навчального матеріалу як чинник реформування фізичної освіти школярівRedistribution Educational Material as a Factor in Reforming Physical Education StudentsArticle