Кривонос Ольга БорисівнаKryvonos Olha BorysivnaБикова Марія МиколаївнаBykova Mariia MykolaivnaВолошко Ганна ВалеріївнаVoloshko Hanna ValeriivnaКоваленко Наталія ВолодимирівнаKovalenko Nataliia VolodymyrivnaПроценко Ірина ІванівнаProtsenko Iryna IvanivnaЧернякова Жанна ЮріївнаCherniakova Zhanna YuriivnaБойченко Марина АнатоліївнаBoichenko Maryna AnatoliivnaМартиненко Олена ВікторівнаMartynenko Olena ViktorivnaЧкана Ярослав ОлеговичChkana Yaroslav OlehovychШишенко Інна ВолодимирівнаShyshenko Inna VolodymyrivnaОсьмук Наталія ГригорівнаOsmuk Nataliia HryhorivnaСкоробагатська Оксана ІванівнаSkorobahatska Oksana IvanivnaЧистякова Ірина АнатоліївнаChystiakova Iryna AnatoliivnaСбруєва Аліна АнатоліївнаSbruieva Alina AnatoliivnaОгієнко Олена ІванівнаOhiienko Olena Ivanivna2021-05-242021-05-242021Теорії та технології інноваційного розвитку професійної підготовки майбутнього вчителя в контексті концепції «Нова українська школа [Текст] : монографія / за заг. ред. А. А. Сбруєвої. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. – 492 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10837Монографія є результатом виконання колективної наукової теми кафедри педагогіки Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. У розділах монографії висвітлено широке коло актуальних проблем інноваційного розвитку професійної підготовки майбутнього вчителя, що стали предметом вивчення в контексті реалізації концепції «Нова українська школа». Схарактеризовано теоретичні та методичні засади бакалаврської, магістерської та докторської підготовки майбутнього вчителя до викладання у закладах шкільної і неформальної освіти. Показано, що в сучасних умовах підготовка вчителя спрямована на формування інноваційного фахівця як агента змін. Дослідження буде корисним для викладачів, аспірантів, магістрантів, студентів, педагогічної громади в цілому.Monograph is the result of the collective research of the Chair of Pedagogy of Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko. The sections of the monograph highlight a wide range of actual problems of innovative development of the future teachers professional training, which have become the subject of the study in the context of the implementation of the concept “New Ukrainian School”. The theoretical and methodological foundations of bachelor’s, master’s and doctoral training of the future teacher are characterized. It is shown that in modern conditions teacher’s training is aimed at forming an innovative specialist as an agent of change. The research will be useful for teachers, students, postgraduates, pedagogical community as a whole.ukпрофесійна підготовка майбутнього вчителяконцепція «Нова українська школа»інноваційний розвитоктеоріятехнологіябакалаврмагістрдоктор філософіїprofessional training of the future teacherconcept “New Ukrainian School”innovative developmenttheorytechnologyBachelorMasterDoctor of PhilosophyТеорії та технології інноваційного розвитку професійної підготовки майбутнього вчителя в контексті концепції «Нова українська школаTheories and Technologies of Innovative Development of the Future Teachers Professional Training in the Context of the Concept “New Ukrainian School”Monograph