Зіненко К. І.Zinenko K. I.2019-01-252019-01-252014Зіненко, К. І. Математична компетентність учня. Підходи до визначення [Текст] / К. І. Зіненко // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова; редкол.: В. Г. Бевз, В. Ватсон, Л. П. Величко та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2014. – Вип. 3. – С. 29–35.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6606Стаття присвячена проблемам, пов’язаним з упровадженням компетентнісного підходу у навчання математики. Розглядаються тест загальної навчальної компетентності (ТЗНК) як один із шляхів впровадження компетентнісного підходу в результати України в міжнародному дослідженні якості природничо-математичної освіти (TIMSS).This article is devoted to the problems associated with the introduction of competence-based approach to teaching mathematics. We consider a test of general academic competence (TGAC) as one of the ways of implementing the competence approach results in Ukraine in an international study as a Natural Sciences and Mathematics Education (TIMSS).ukкомпетенціїкомпетентністьматематична компетентністьтест загальної навчальної компетентності (ТЗНК)TIMSScompetencecompetencemathematical competence test of general academic competence (TGAC)TIMSSМатематична компетентність учня. Підходи до визначенняMathematical Competence of the Student. Approaches to the DefinitionArticle