Сбруєва Аліна АнатоліївнаSbruieva Alina Anatoliivna2017-12-182017-12-182003Сбруєва А. А. Професійно-орієнтовані стратегії реформ освіти англомовних країн [Текст] / А. А. Сбруєва // Вісник Житомирського педагогічного університету : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка. – 2003. ‒ Випуск 12 : Педагогічні науки. ‒ С. 234–237.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3190Розглянуто чинники, що зумовлюють парадигмальні зміни в системах професійного розвитку вчителів розвинутих англомовних країн, сформульовано принципові засади цих змін.The factors that cause the paradigm shift in the professional development of teachers in the developed English speaking countries are analyzed. The principles of this shift are characterized.ukосвітаeducationреформаreformзмінаchangeстратегіяstrategyпрофесійно-орієнтована стратегіяprofession-oriented strategyучительteacherангломовнi країниEnglish-speaking countriesПрофесійно-орієнтовані стратегії реформ освіти англомовних країнProfession-Oriented Strategies of Educational Reforms In the English-Speaking CountriesArticle