Росада Я. І.Rosada Ya. I.2017-09-252017-09-252014Росада, Я. І. Активізація пізнавальної діяльності при вивченні астрономії [Текст] / Я. І. Росада // Фізико-математична освіта : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: Ф. М. Лиман, В. С. Іваній, М. В. Каленик [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. – Вип. 1 (6). – С. 169–174.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2386Стаття містить стислу інформацію про порівняння понять активізації пізнавальної діяльності різних педагогів, узагальнення даних проблеми дослідження на основі вивчення психолого-педагогічної та науково-методичної літератури, змісту шкільних курсів астрономії для визначення мети, об’єкта та предмета дослідження.The article contains a summary of the concept porivneni cognitive activity of different teachers, summarizing the data aspects of the research based on the study of psycho-pedagogical and methodological literature, the content of school courses astronomy to determine the purpose, object and subject of study.ukактивізаціяметоди навчанняактивізація пізнавальної діяльностіастрономіяінформаційні технологіїactivationteaching methodscognitive activityastronomyinformation technologyАктивізація пізнавальної діяльності при вивченні астрономіїСognitive Activity in the Study of AstronomyArticle