Лазарєва Олена МиколаївнаLazarieva Olena Mykolaivna2018-12-202018-12-202010Лазарєва, О. М. Самостійні роботи старшокласників в евристично-модульному навчанні [Текст] / О. М. Лазарєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 189–198.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6250У статті на основі проведеного теоретичного й експериментального дослідження доведено, що евристично-модульне навчання є ефективною, особистісно орієнтованою освітньою технологією, яка сприяє суттєвому піднесенню рівня пізнавально-творчої самостійності старшокласників, помітному підвищенню якості зовнішніх і внутрішніх освітніх продуктів, - провідного показника успішності творчої самореалізації особистості.The conducted theoretical and experimental research proves that the heuristic- module teaching is innovative, personality oriented educational technology, which is instrumental in substantial growth of level of cognitive-creative independence of senior pupils, noticeable upgrading external and internal educational products, - leading index of success of creative self-realization of personality.ukсамостійна роботасамореалізаціяособистістьосвітня технологіятворчістьевристичне навчанняindependent workself-realizationpersonalityeducational technologycreativityevristic teachingСамостійні роботи старшокласників в евристично-модульному навчанніIndependent Works оf Senior Pupils іn Evristic-Module TeachingArticle