Білик Володимир МиколайовичBilyk Volodymyr MykolaiovychЗавражна Олена МихайлівнаZavrazhna Olena MykhailivnaІваній Володимир СтепановичIvanii Volodymyr StepanovychМедведовська Оксана ГеннадіївнаMedvedovska Oksana HennadiivnaМороз Іван ОлексійовичMoroz Ivan OleksiiovychПасько Ольга ОлександрівнаPasko Olha OleksandrivnaПетренко Світлана ВіталіївнаPetrenko Svitlana VitaliivnaСалтикова Алла ІванівнаSaltykova Alla IvanivnaСоколов С. В.Sokolov S. V.Стадник Олександр ДмитровичStadnyk Oleksandr DmytrovychТкаченко Юлія АнатоліївнаTkachenko Yuliia AnatoliivnaЧепурних Геннадій КузьмичChepurnykh Hennadii KuzmychЯременко Олексій ВасильовичYaremenko Oleksii Vasylovych2017-04-112017-04-112016Нанотехнології в освітній галузі [Текст] : монографія / за заг. ред. І. О. Мороза ; Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – 236 с.978-966-698-232-5https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1616У монографії, що є результатом прикладного наукового дослідження, виконаного на замовлення МОН України, висвітлено теоретико‐методологічні засади введення нанотехнологічних знань у предмети освітньої галузі «Природознавство» в закладах загальної середньої освіти та в систему підготовки майбутніх вчителів фізики у педагогічних університетах. Окреслено концептуальні засади нової системи формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у контексті глобальної перебудови української освітньої системи на західноєвропейські зразки. Розкрито досвід експериментальних досліджень нанооб’єктів у Сумському державному педагогічному університеті імені А.С. Макаренка як підґрунтя підвищення якості професійної підготовки випускників. Для викладачів, аспірантів, магістрантів, студентів, вчителів, широкої педагогічної громади.The book that is the result of applied research commissioned by the MES of Ukraine covers theoretical and methodological foundations introduction nanotechnology knowledge in the secondary and high pedagogical education institutions. Outlined the conceptual foundations of a new system of formation of professional competence of future teachers of physics in the context of a global restructuring of the Ukrainian education system to Western models. Reveals the experience of experimental research of nano-objects in Sumy State Pedagogical University named after AS Makarenko as the basis for improving the quality of vocational training graduates. For teachers, graduate students, undergraduates, students, teachers, broad educational community.ukнанотехнологіїnanotechnologyнанонаукаnanoscienceметодична підготовка майбутніх педагогівmethodical preparation of future teachersнауково-освітні центри нанотехнологійscientific and educational centers of nanotechnologiesтехнологічний укладtechnological structureпрофесійні компетенціїprofessional competenceпедагогічний університетpedagogical universityімідж випускникаgraduates imageсвот-аналізswot-analysisНанотехнології в освітній галузіNanotechnologies in EducationBook