Король Олена МиколаївнаKorol Olena Mykolaivna2017-12-132017-12-132017-06-26Король, О. М. Вивчення елементів програмування в умовах диференційованого навчання студентів педагогічних спеціальностей [Текст] / О. М. Король // World Science in 2016: Results : Proceedings of II International scientific conference. – Morrisville : Lulu Press, 2017. – Р. 190–194.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3133У статті розглянуто диференційований підхід до вивчення елементів програмування студентами різних педагогічних спеціальностей в загальному потоці навчання. У зв’язку з цим розглянуті основні труднощі у процесі формуванні інформатичних компетентностей програмування спільного потоку навчання, а також запропоновано можливий варіант їх вирішення в рамках диференційованого навчання.The article shows the differentiated approach to the study of elements of programming by the students of different pedagogical specialties, that takes place in the common flow of students’ studying. In this regard, the article dwells upon the basic difficulties in the formation of informatics competencies of programming in the common flow studying and introduces possible solutions within the differentiated study.ukінформатична дисциплінаінформатичні компетентностізагальний потік студентівдиференційоване навчанняпрограмуванняPervologoLogoScratchinformatics disciplineIT competenciescommon flow of students’differentiated studyprogrammingВивчення елементів програмування в умовах диференційованого навчання студентів педагогічних спеціальностейA Study of Elements of Programming in Conditions of the Differentiated Studying of Students of Pedagogical SpecialtiesArticle