Бичко МаринаBychko Maryna2020-02-252020-02-252019Бичко, М. Педагогічні засади підготовки сімейного лікаря до успішного використання в професійній діяльності медичного обладнання [Текст] / М. Бичко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, О. А. Біда, Ю. А. Бондаренко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. – № 10 (94). – С. 3–11. – DOI: 10.24139/2312-5993/2019.10/003-011.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8557У статті розглядається проблема підготовки майбутнього сімейного лікаря до використання медичного обладнання. Аналізується об’єктивні й суб’єктивні аспекти цього процесу. Обґрунтовуються положення, що для ефективного використання медичного обладнання в майбутнього сімейного лікаря повинні бути сформовані відповідні мотиваційні, змістові та процесуальні засади. Так, він має знати та розуміти фізичні закономірності роботи приладів, що застосовуються в медичній практиці; правильно обирати відповідне медичне обладнання як для діагностики, так і для терапевтичних впливів; уміти грамотно, з професійної точки зору, і вчасно застосовувати його у професійній діяльності; правильно інтерпретувати отриману вихідну інформація. Лікар повинен завжди бути в курсі розвитку сучасної медичної техніки і прагнути постійно збагачувати свій професійний арсенал шляхом її застосування, що також має бути закладено в процесі його професійної підготовки.The professional work of a modern family doctor is impossible without the use of medical equipment. Medical devices are of great importance for the correct diagnosis and treatment of the patient. In order to maximize the optimum use of medical equipment in their professional activities, future doctors should, at the stage of training, acquire a certain knowledge base that will facilitate competent and timely use of diagnostic and therapeutic equipment, as well as be motivated to expand their respective capabilities through self-education. The problem of preparing a future family doctor for the use of medical equipment is considered. The objective and subjective aspects of this process are analyzed. Provisions are substantiated, for the effective use of medical equipment in the future family doctor, appropriate motivational, substantive and procedural principles have to be formed. So, they have to know and understand the physical laws of the operation of devices used in medical practice, to choose the appropriate medical equipment for both diagnosis and therapeutic effects; be able to competently, from a professional point of view, and in time to apply it in professional activities; correctly interpret the received source information. The doctor should always be aware of the development of modern medical equipment and strive to constantly enrich his professional arsenal through its use, should also be incorporated in the process of his professional training. Further research will be aimed at developing a methodology for creating an interdisciplinary training case on the use of medical equipment, which should be formed and used throughout the whole process of professional training of a future family doctor.ukмайбутні сімейні лікарімедичне обладнанняпрофесійна діяльністьпрофесійна підготовкасаморозвитоксамоосвітаfuture doctorsmedical equipmentprofessional activityprofessional trainingself-developmentself-educationПедагогічні засади підготовки сімейного лікаря до успішного використання в професійній діяльності медичного обладнанняPedagogical Bases of Preparing a Family Doctor for Successful Use of Medical Equipment in Professional ActivityArticle0000-0002-8332-935910.24139/2312-5993/2019.10/003-011