Реброва Олена ЄвгенівнаRebrova Olena Yevhenivna2019-01-152019-01-152010Реброва, О. Є. Теоретичний аналіз педагогічної ментальності [Текст] / О. Є. Реброва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 372–381.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6545У статті подано результати теоретичного осмислення педагогічної ментальності як наукової категорії. Обґрунтовано положення про те, що педагогічна ментальність є атрибутом соціокультурного освітнього простору й детермінована ним. Розкриваються різні точки зору на педагогічну ментальність та її структурні компоненти.In the article the results of theoretical comprehension of pedagogical mentality are offered as to the scientific category. Grounded position that pedagogical mentality is the attribute of sociocultural educational space and conditioned by him. The different scientific points of view open up on pedagogical mentality and it structural making components.ukсоціокультурний освітній простірпрофесійна ментальністьпедагогічна ментальністьmentalityprofessional mentalitypedagogical mentalityТеоретичний аналіз педагогічної ментальностіTheoretical analysis of pedagogical mentalityArticle