Яценко С. Є.Yatsenko S. Ye.Стригун Л. В.Stryhun L. V.2021-05-192021-05-192011Яценко, С. Є. Один із шляхів активізації навчально–пізнавальної діяльності учнів під час розв’язування текстових задач [Текст] / С. Є. Яценко, Л. В. Стригун // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2011» / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми, 2011. – Ч. 1. – С. 103–105.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10797Розв’язування текстових задач різними способами розглядається як один із шляхів активізації навчально–пізнавальної діяльності учнів в процесі навчання математики, що сприяє збагаченню особистісного досвіду кожного школяра.Solving the textual tasks by different techniques is considered one of the ways of activation of education–cognitive activity of students.ukтекстові задачіспособи розв’язуваннянавчально–пізнавальна діяльністьtextual tasksways of solvingeducational – cognitive activityОдин із шляхів активізації навчально–пізнавальної діяльності учнів під час розв’язування текстових задачOne of the Ways of Activation of Educational–Cognitive Activity of Students During Solving Textual TasksArticle