Григор'єва В. В.Hryhorieva V. V.2018-09-252018-09-252010Григор'єва, В. В. Змістові та структурні характеристики художньо-педагогічної культури майбутнього вчителя музики [Текст] / В. В. Григор'єва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: [ А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, М. О. Лазарев та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 7 (9). – С. 138–145.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5356У статті обґрунтовано необхідність формування у майбутніх учителів музики художньо-педагогічної культури як інтегральної якості особистості. Відзначено роль мистецтва з його поліфункціональним та культуротворчим впливом у процесі гуманістичної спрямованості особистості майбутнього спеціаліста та формування його естетичного тезауруса. Запропоновано структуру зазначеного феномену, що складається із трьох компонентів - аксіологічного, технологічного та індивідуально-творчого.The article proves necessity of forming for the future music teachers of artistic and pedagogical culture as integral quality of personality. The role of art is analyzed with his polyfunctional and culturecreate influence in the process of humanism orientation personality of future specialist and forming of his aesthetic thesaurus. The author offers the structure of the presented phenomenon, consisting of three components - axiological, technological and individual-creative.ukучитель музикихудожньо-педагогічна культурапрофесіоналізм учителягуманістичний потенціал мистецтваmusic teacherartistic and pedagogical cultureteacher professionalismhumanistic potential of artЗмістові та структурні характеристики художньо-педагогічної культури майбутнього вчителя музикиRich in Content and Structural Descriptions of Artistic and Pedagogical Culture of a Future Music TeacherArticle