Дубинська Оксана ЯківнаDubynska Oksana YakivnaМариченко ОльгаMarychenko OlhaБєля АнастасіяBelia Anastasiia2020-01-312020-01-312019Дубинська, О. Вплив рекреаційно-оздоровчої програми на фізичну підготовленість та психічний стан дівчат старшої школи на основі застосування ментального фітнесу [Текст] / О. Дубинська, О. Мариченко, А. Бєля // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. – № 8 (92). – С. 54–66. – DOI: 10.24139/2312-5993/2019.08/054-066.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8380Розроблено оздоровчо-рекреаційну програму занять на основі застосування засобів ментального фітнесу, спрямовану на корекцію фізичної підготовленості та поліпшення психічного стану дівчат старшої школи. Методи: аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, психолого-педагогічні методи, педагогічний експеримент, тестування, методи математичної статистики. Нами вивчено вплив розробленої програми на розвиток рухових здібностей старшокласницями й досліджено особливості проектування їх життєвих перспектив. Під впливом занять за розробленою оздоровчо-рекреаційною програмою на основі застосування засобів ментального фітнесу відбулися статистично-вірогідні позитивні зміни в їх ставленні до власного тілесного потенціалу, а також у показниках фізичної підготовленості старшокласниць.A wellness and recreational training program based on the use of mental fitness has been developed, aimed at correcting physical fitness and improving mental state of high school girls. Methods: analysis and generalization of scientific-methodological literature, psychologicalpedagogical methods, pedagogical experiment, testing, methods of mathematical statistics. We have studied the impact of the designed program on the high school students’ motor skills development and explored the peculiarities of designing their life prospects. After the experiment, which is related to testing the effectiveness of recreational technology based on the use of mental fitness, we determined the dynamics in the number of high school students with different types of representation of bodily potential, which showed positive changes in the experimental groups under the influence of the proposed experiments. It can be stated that under the influence of the classes on the developed wellness and recreation program there were significant positive changes in the attitude of the high school students to their own physical potential. The number of girls who are more receptive to their own self has increased, showing confidence in achieving the goal, willingness to overcome failure, at the expense of their abilities and self-activity. The results of the experiment testify to the expediency of introducing the author’s program in the physical education of high school students.ukстаршокласницірекреаційно-оздоровча програмаментальний фітнесрухові здібностісаморефлексія тілесного потенціалуhigh school studentsrecreational and wellness programmental fitnessmotor skillsself-reflection of physical potentialВплив рекреаційно-оздоровчої програми на фізичну підготовленість та психічний стан дівчат старшої школи на основі застосування ментального фітнесуInfluence of Recreational and Wellness Program on Physical Fitness and Mental State of High School Girls on the Basis of Mental FitnessArticle0000-0001-7088-34840000-0002-1262-31200000-0002-4413-488210.24139/2312-5993/2019.08/054-066