Тумбрукакі А. В.Tumbrukaki A. V.2021-04-132021-04-132015Тумбрукакі, А. В. Професійно-орієнтоване евристичне середовище як передумова формування професійно-творчого потенціалу майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін [Текст] / А. В. Тумбрукакі // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 1. – С. 101–102.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10539Розглядається евристична діяльність майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін в контексті формування їхнього професійно-творчого потенціалу, передумовою успішного конструювання якого, є професійно-орієнтоване евристичне середовище.Heuristic activity of future teachers of physical-and-mathematical disciplines is considered in the context of formation of their professional-and-creative potential, which prerequisite of successful designing, the professional focused sphere is.ukевристична діяльністьпрофесійно-орієнтоване евристичне середовищепрофесійно-творчий потенціалheuristic activityprofessional-focused sphereprofessional-and-creative potentialПрофесійно-орієнтоване евристичне середовище як передумова формування професійно-творчого потенціалу майбутніх учителів фізико-математичних дисциплінThe Professional-focused Heuristic Sphere as the Prerequisite of Formation of the Professional-and-Creative Potential of Future Teachers of Physical and Mathematical DisciplinesArticle