Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo Viktorovych2017-04-262017-04-262014Каленик, М. В. Дидактичні особливості організації проектного методу в контексті інтегративної моделі процесу навчання [Текст] / М. В. Каленик // Управління якістю підготовки майбутнього вчителя фізико-технологічного профілю : збірник матеріалів міжнародної наукової інтернет-конференції / МОН України, Кам’янець-Подільський національний університет ім. І. Огієнка / [редкол.: П. С. Атаманчук (гол. ред.) та ін.]. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2014. – С. 19–22.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1779У статті пропонується сучасний підхід до організації в контексті інтегративної моделі процесу навчання проектного навчання. Запропонована детальна структура організації міні-проекту відповідно до структури циклу навчального процесу.The article offers a modern approach to integrative model in the context of the learning process project-based learning. Proposed detailed structure of the organization of mini-project cycle according to the structure of the educational process.ukінтегративна модельметод проектівміні-проектцикл навчального процесуформуванняструктурування навчального змістуintegrative modelmini-projectformationproject methodloop learning processstructuring educational contentДидактичні особливості організації проектного методу в контексті інтегративної моделі процесу навчанняDidactic Organization Design Features of the Method in the Context of an Integrative Model of Learning ProcessArticle