Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo Viktorovych2017-04-252017-04-251998Каленик, М. В. Логіка вивчення "питомих" фізичних величин в 7 - 8 класах [Текст] / М. В. Каленик // Методичні особливості викладання фізики на сучасному етапі : науково-методичний збірник. – Кіровоград : КДПУ, 1998. – Ч. 1. – С. 97–99.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1739Розвиток пізнавальних можливостей учнів, зміст і характер дій навчального процесу залежить від тих конкретних ситуацій, які виникають на уроках. Тому, мова йде про плани спільної діяльності учителя й учнів, які визначають загальну стратегію вивчення даної групи понять, що є основою різноманітних дій учасників навчального процесу.The development of cognitive abilities of students, content and nature of the learning process depends on the specific situations that arise in the classroom. Therefore, it is planning joint activity of teacher and students that determine the overall strategy of the group studying concepts that are the basis of various actions of the participants of the educational process.ukузагальнений план діяльностідіяльністьістотна ознакакомпонентфізична величинапитомі величиниgeneral activity planessential featurephysical quantityactivitycomponentspecific valuesЛогіка вивчення "питомих" фізичних величин в 7 - 8 класахLogic Study "Specific" Physical Quantities 7 - 8 ClassesArticle