Гурняк І. А.Hurniak I. A.2018-08-302018-08-302011Гурняк, І. А. Дидактичний аналіз інформаційного середовища мережі інтернет [Текст] / І. А. Гурняк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 275–283.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5187У статті здійснено аналіз інформаційного середовища мережі Інтернет, обґрунтовано основні особливості представленої у ньому інформації, яка є надлишковою, швидко оновлюється, відображена в різних джерелах, представлена в різних формах, може бутихибною, недостовірною, шкідливою. Визначено методичні підходи до використання інформаційних ресурсів мережі Інтернет у процесі навчання, їхроль у формуванні інформаційноїкомпетентності учнів.In this article it is carried out the analysis of the information environment of the Internet, justified and presented the main features of the information, which is redundant, rapidly updated, is reflected in various sources is presented in various forms, may be misleading, inaccurate, harmful. It is defined methodological approaches using information resources on the Internet in the learning process, their role in shaping the information competence of students.ukінформаціяінформаційне середовищемережа Інтернетінтернет-ресурсипроцес навчання хіміїінформаційна компетентністьinformationinformation mediaInternetInternet resourceslearning of chemistryinformation competenceДидактичний аналіз інформаційного середовища мережі інтернетDidactic Analysis of Information Environment InternetArticle