Rudchenko TetianaРудченко Тетяна2020-10-082020-10-082020Rudchenko, T. Нow Do We Teach 21st Century Learners? [Text] / T. Rudchenko // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 55–57.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9319There is overview of teaching MGT 2250 and MGT 2255 organization with students of Scheller College of Business at Georgia Institute of Technology (USA) during over the past three years in this thesis. This teaching takes into account the peculiarities of modern learners’ (students’) thinking, their interests as well as the requirements of a modern technological society in particular employers. Attention of this teaching is focused on the Excel-based quizzes and the Socratic Method.У тезах представлено огляд організації роботи зі студентами коледжу бізнесу Шеллера при технологічному інституті Джорджії під час навчання математичній статистиці та економічному моделюванню. При цьому враховано особливості мислення сучасних підлітків, їх інтереси, а також вимоги сучасного технологічного світу, зокрема роботодавців. Увагу зосереджено на використанні постійних опитувань, створених на базі на Exсell, та методі Сократа.enmodern learners’ (students’)methods of teachingExcel-based quizzesSocratic Methodсучасні учні (студенти)методи навчанняопитуваннястворені на базі Exсellметод СократаHow Do We Teach 21st Century Learners?Як ми вчимо учнів 21-го сторіччя?Article